schooltime tomorrow, stavningen är sak samma

har just duschat, borsta tänderna, rakat mina ben å hela köret och la mig just i sängen och ska strax slå igång lite oc avsnitt, har hunnit kolla på 8 avsnitt idag redan, måst börja nerladdningen på andra säsongen imorgon ;)  ska till skolan imorgon, om jag får någon sömn inatt dvs, orkar inte fara med huvudvärk å vara trött första dagen på skolan men känner mig trött redan nu, så slår igång oc så jag hinner se på det i någon timma, sen väntar sängen..

fredag imorgon, innebär helg.. vilket ser helt tråkit ut för mig för jag får inte fara ut nu helt plötsligt, hatar ibland mig själv för att jag ska ställa till det? men vi alla vet att jag kommer fara ut endå, annars.. smiter jag igen =) suck on that mom and dad!  hahaha, medicinen gör mig störd just nu.. så allt går att skylla på den nu typ!

bjuder på en tre månads gammal bild,
hade just skaffat mitt läpp-percing där minns jag.. stort misstag, för nu kan jag inte ta bort det för får ett fult ärr så har hellre i ploppen där, ingen märker den ju endå så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0