puuhh..

ligger i sängen, inatt igen, kan inte sova.. underhåller mig via msn med peeps, eller 2 stycken då..  har legat och sett lite oc med linn, å då jag väl somnar ligger hon å frågar om jag sover, så till slut vaknar jag igen å somnar om å vaknar å nu är jag inte trött.. skit fint?=)  har även världens skallebank,  de är som mening att jag inte får bli frisk eller ska orka med att stiga upp imorgon..

ska upp om 3 timmar nu, great evve.. tror jag fixar det endå, sov ju trotts allt bara 4 timmar natten till idag så, ahja whatever.. har lust att väcka linn å vara jävlig med henne för att hon förstörde min sömn nyligt, eller.. är väl snäll då

fan vad värt inlägg, varför bloggar jag på natten? säger endå inget vettigt..

jag & emelie har iallafall kul på fb som vanligt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0