orkar jag stiga upp?

ligger i sängen min och klockan är tjugo i 4a på eftermiddan, det här med att vända om dygnet går aldrig som planerat för mig, men har faktiskt stigit upp vid 1 och kokat mig te och ätit skårpor till, sen gick ja å la mig igen halv 3 å tog mig en powernap, vilket var behövligt! mycket!   nu ligger jag å hör på min mage som kurrar till 100, är sjukt sugen på något flottigt, typ kebabtallrik, hamburgare, pizza, kina mat, ja allt det där.... å nu blev jag ju hungrigare å då ska vi äta köttsoppa idag? av alla rätter? bara för att jag är hungrig fixar tanten bad food.. ah, va sån då

ska fortsätta se på oc, har funderingar på att ladda ner 3dje säsongen redan nu så slipper jag göra det sen.. dock tar det ju sina jävla timmar, men whatever, de är värt det..  btw så har min syster smittat mig med ont i halsen, ytterst trevligt.. inte direkt, utom det känner jag mig hyffsat frisk :]  fast skola imorgon? nja.. de vet jag inte

hihi, hittade en 3 års gammal bild på mig emelie & oskar.. vi alla ser vääldigt sociala å glada ut, för den delen.. var de första gången jag var hos emelie hihi ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0