ordlös, så kör på test



jag har insett att min senaste kyss:
fick jag för 3 dagar sen
jag har insett att: jag sätter mig själv i dålig situation varje gång jag umgås med en speciell person
jag har lärt mig: att inte börja lita på folk jag känt för kort, för då man minst anar sviker den
jag lyssnar på: just nu " you are the music in me" låten är kåt i mitt huvud typ
jag pratar: jävla ofta hurru
jag tycker om: att sova, mår bäst då
jag avskyr när folk: ljuger, sviker, dissar
min bästa vän är: allt för mig
min första bästavän heter: agnes nilsson
kärlek är: krångligt, jobbigt å känslosamt, samtidigt som de kan va så underbart
bästa tiden i mitt liv var: hela året 2008
om jag fick en sak i hela världen: skulle jag gjort ett stort misstag ogjort
när jag borstar tänderna: borstar jag dom antagligen
när jag lagar mat: brukar mamma ta över till slut
jag tänder på: snygga killar som är solbrända, heheh ;)
jag är rädd för: att folk ska vända ryggen mot mig, att alla ska stämpla mig som dålig person eller något.
den värsta känslan är: den känslan jag har just nu, den går inte att beskriva
den bästa känslan är: när jag är taggad inför något, och allt blir så bra och roligt
jag är bäst på: att sova, haha
jag är sämst på: visa vad jag verkligen tycker och känner
jag kommer alltid att vara: mig själv
det finaste som finns är: hm
i sommar: ska jag ha jävla kul
sist jag verkligen grät var: inatt, sick't men aa..
jag kan: göra saker, om jag verkligen vill.. behöver bara insätta mig på något så går det!
jag kan inte: lita på killar förän dom har sagt åt mig att lita på dom, har blivit sviken så hårt förut på ett eller annat sätt
när jag vill tänka går jag: till miitt rum och lägger mig i sängen slår på musik å tänker
min mobiltelefon är: åthelvete just nu
när jag vaknar på morgonen: sover jag vidare
innan jag går och lägger mej: borstar jag tänderna osv
just nu tänker jag på: allt möjligt
bebisar är: söta
idag har jag: varit på sjukhuset och sovit
ikväll ska jag: göra ingenting
imorgon kommer jag: försöka tvinga hit emelie, bhr hennes närvaro-.. inte träffat hon på 2 dar typ ;o
jag vill verkligen: spola bort nyår från mitt huvud, de var kul.. men de gav så mycke skit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0