Ooh baby baby, La La La La La La La..

sitter i sängen i mitt rum nu, har nyss fixat mig å nu hör jag på musik och sitter å tänker för mig själv, väntar på att emelie ska komma så någon får göra mig på bättre humör :)  vet inte vad vi hittar på, tror hon skull ta med kameran så kanske kommer de lite bilder om vi fotar då!  ska gå och kolla med mamma om vi har treo eller nå starkare huvudvärks tabletter tog 3 på raden, kände ingenting.. min hjärna blir sönder knarkad av alvedon typ.. hah!

nä ska nog inte tidsfördriva tiden här på bloggen mer, ska skriva om dag 2 nu kom jag på, hihi.. smart jag är som kom ihåg det :) ska göra det nu så hörs vi sen, kisses

mongobild, har klottrat magen för jag såg helt tjockt ut ;<<<
dagens facelook, på sättåvis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0