ok nu kör vi




Här finns ingen hund begraven
dock mina minnen från vår tid ihop
ett plus ett är ofta två
men kan också vara ett om dom slås ihop
fyll mitt glas till bristningsgränsen
hörs nån dag hej ha det bra
ge min dag en mening älskling
ingenting e som det va
ligger hemma tänker att det borde vara enkelt
o va utan dig men utan dig så finns det inget jag
ligger hemma tänker att det kunde varit värre
och i samma stund i filmen kom världens längsta reklam
känner att jag borde tagit mina mediciner
men jag trodde det var lugnt för jag mådde rätt bra
känns som att jag inte borde lite på mig själv
men när ingen finns till hands ja då har jag inget val..



JOHO AHA NEHE MHM JAHA VADÅ
OK DÅ KÖR VI


Här finns inget mer o hämta
bara kartonger från ett liv ihop
ett plus ett är ofta två
men kan tydligen bli tre på en finlandsbåt
skit i glaset hit med flaskan
tack vi ses hej ha det bra
ge mitt liv en mening älskling
flytta härifrån idag
hör människor säger att det kunde varit värre
men hör aldrig nån som säger att det kunde varit bra
ligger här och tittar på dig undrar vad du drömmer om
och varför du är här när du dumpa mig idag
kanske borde plugga men har aldrig gått i nian
här är killen som dom använder som titta hur det går
känns som att jag inte kunde bry mig mycket mindre

vad dom tycker vad dom tänker vad som säger när jag går..


JOHO AHA NEHE MHM JAHA VADÅ
OK DÅ KÖR VI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0