nyfärgathåår<3


jag & sofie snygga som få idag på skolan ;)

har just fixat mitt nyfärgade å svarta hår, lövit!  älskar nyfärgat hår, bara att de är för lent så går knappt att fixa volym i det haha..  nu så har jag ingenting att göra tills vi ska fara mot skolan för möte, är trött så lär somna i bilen dit bara för att jag ska vara ännu mer död på mötet och se lite ded and gone ut =)  haha, whatever... nu ska jag göra nått annat,

har för den delen blivit lite arg idag så råkades häva sönder emelies handväska jag lånat av henne haha.. men har dealat med henne såå jag bhr inte betala, men måst ge henne nått annat haha.. fan vad hemlig jag är hela tiden, nu ska jag gå å gö en grej med en evve! hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0