nighti night!

ligger i min säng, kollar på oc såhär kvart över 5 på morgonen.. är inte så farligt trött så tänkte att jag kollar igenom alla dom sista avsnitten är på det näst sista nu så är klar snart så!  tycker natten har gått tokigt fort!  har sett film med linn å matte, det blev att se piranha, var dock inte så insatt i filmen precis men tror den var bra.. dock var pyrajorna lite väl animerade haha! ahja sånt händer

sen har jag bara pratat med min finis emelie holmgren i några timmar om allt och ingenting, deeptalk, and so on.. känns som sagt, alltid bra att få pratat med henne, så kan man sova gott sen.. sjuk't fin person hon ja! she make me smile, even on a bad day ;)  tror det kallas då.. haha ska kolla klart oc nu, sen säger jag väl godnatt förhoppningsvis ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0