nanana

godmorgon! 

kan inte fatta att klockan är tio över 5 och jag redan är fixad xD känns ovanligt för att vara evve, haha.. men mamma väckte mig kring efter 3 halv 4 tiden så steg upp då 4 och duschade, sen platta jag håret å sminkade mig.. ska sen övertala min mamma så jag får fara till kalix, mår bra idag.. förutom min hosta, annars är allt great min halsinfektion ser helt ok nu and so on! mina öron är bara lite dumma i huvudet osv haha..

men iallafall, ska dra någon bra anledning åt mami så jag får fara till kalix ikväll, för ikväll händer det typ.. är ialalfall sjukt taggad för att ha kul så de är tokigt,  jag är verkligen inte sitta-hemma-och-chilla person direkt, när jag gifter mig ska jag fan gifta mig med en äventyrlig man så jag får uppleva något! haha..

och nu kom våra gäster som ska käka här, vad kul! .. nae

jag å emelie gillar juice med lite annat i =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0