nanana, fest


jag & emelie i nu läget ;)

jag rymde hemifrån idag och stack till kalix, eller min mamma tilllät mig det antar jag för hon har bara ringt mig en gång haha?  nu sitter jag i emelies rum och äter cykling å dricker RAMLÖSA, inte några tillsatta saker i den nej absolut inte.. nu ska vi vänta på att nån människa ska hämta upp oss så ska vi dra till odde typ, klockan är bara 2 på natten så vi har hela natten på oss.. vi var först på fest, sen kom polisen å förstörde allt

MEN sak samma, vi hade kul till en början iallafall, jag å emelie åkte hem till henne kring 1 och då åt vi kycklig å drack "ramlösa<3" inte mer än så, tänkte uppdatera mig lite om nuet.. är skönt att iallafall att inte vara hemma en dag till, hihi.. ne nu kör vi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0