nanana

klockan är snart halv 5 på morgonen, mitt alarm ringer på en timma och jag har inte somnat ännu, är hungrig och nu börjar jag mig känna mig lite trött.. så less dom här sömnlösa nätterna, det är dom som får mig tänka på massa dumma grejer som har hänt å ger mig tillbaka blickar på saker jag inte vill komma ihåg, så därför kan jag inte sova.. vilket känns kasst eftersom att jag kommer ha ett jävla dåligt humör imorgon  vilket kommer gå ut över alla jag är med mest troligt,

får ju iallafall sova dom 40 min vi åker buss, och så kommer väl bussen garanterat vara sen bara för att.. haha, fan vad jag klagar.. älskar att klaga då jag har tråkigt, sitta å skriva hur jobbigt de å de är å blablablaa, har dock aldrig upp levt något direkt ansträngande i mitt liv så många gånger så vet nog inte vad ordet jobbigt betyder än.. haha, okej.. ja är övertrött, ska lägga bort datorn å hålla om min syster låter fel, men sover bäst då jag får hålla om någon eller bli omhållen, så vi kör på de å kollar om jag somnar!

GODNATT PEEEEPS eller godmorgon kanske man säger nu ;)
värt inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0