na na na.

Lovar du att vara ärlig? joråå
Du heter: Evelina Eriksson
Låt just nu: Ingen
Om du röker: Jo
Beroende av: att sova hah 
Favoritkaraktär(er) i film: vet inte
Vem behöver du mest just nu: vet inte?
Vad tror folk om dig: hurru ingenaning
Stämmer det: (?)
Vad får du oftast komplimanger för: mitt utseende
Brukar du skratta för dig själv? haha faktiskt
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? sov inte tråkis..
Vilken är din favoritmålning? målning är inte precis min grej så jag vet inte
Vart bor du: töre
Trivs du där: haha tveksamt
Äger du några converse:
jag vet inte, säkert
Festar du mycket: rätt så
Vad har du för mobil operatör: halebop
Är du allergisk i mot något: nej
Har du haft sex : jo
Nästa mål i ditt liv: Börja sköta skolan osv
Hur svarar du i mobilen: hallå?
Vem ringde du senast: mamma
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: varför jag skull hem från skolan osv
Antal sömntimmar inatt: 6 timmar
Sov du ensam: jes
Tycker du om din pappa: jodå!
Brukar du komma i tid: dålig med det..
När mår du bra: då jag är med mina vänner, har kul, osv!
När blev du fotad senast: idag
Vanligaste färg på dina kläder: svart, vitt osv
Vad tycker du om fötter: har fotfobi, så det förklarar väl de mesta om vad jag tycker om fötter haha
Är du smart: klart jag är
Är du aktiv i skolan: tyvärr, nej
Vem/vilka saknar du just nu:
flera
Favorit dryck på morgonen: juice
Rakar du benen: japp
När brukar du gå och lägga dig: på veckorna kring 12 tiden eller då jag är död, på helgerna är det helt olika
Är du blyg: nej
Vill du hellre ha mail än brev: ja
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nej
Har du spytt offentligt: jo
Har du varit full? jao
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: knulla, runka å allt såntdär :) haha..
Använder du stjärnor eller kajal: nej
Vem/vilka har betytt mest i ditt liv: min familj & mina närmsta vänner
Är du nöjd med ditt liv: rätt så
Om inte, vad vill du ändra på: finns massor
Är du bortskämd: beor på med vem man jämför ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0