mat, deeptalk, ingen skola, osv

överlevde natten, viket jag inte trodde jag skulle göra eftersom att jag kände mig sten död då mamma kom in halv 6 imorse med pencelinet och frågade om jag skull till skolan, mina små ord  blev nej, jag har inte sovit en minut sen ja la mig här så nej..  haha, sen ringde emelie å väckte mig kring sju å hörde om jag skulle till skolan,  men lika bra att jag stanna hemma osv!  ska smsa mamma att hon ska köpa pizza åt mig till lunch, är äckligt sugen på det och magen kurrar till hundra,  jossan har smittat mig med sin kontakt med mat typ?

haha ;(  haha iallafall, jag överlevde natten, skönt,  hade deeptalk med emelieh ett bra tag.. vilket kändes bara jädrans skönt och bra att sen somna efter åt, and so on!  nu får jag hostattack å ska ringa mamma å be hon fixa pizzan, gör hon de inte blir jag sur... för hon gör tamefan allt annat för mig då jag är sjuk såå!!!1=)

vi hörs sen!

enda bilden på mig å emelieh,
på den här datorn haha, söta vi var :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0