lördags tidsfördriv.


Har du:
Sagt nej till ett samlag? haha yes
Snott någons mobiltelefon? för stunden ja, haha
Varit medvetslös? nja
Hånglat med någon riktigt ful? haha ja, huvva
Hånglat med fler än 50 personer? nej
Gjort nåt riktigt dumt? jo
Gjort något du verkligen ångrar? faktiskt
Blivit full på ett släktkalas? hah nej
Varit full i skolan? nä, hehe
Blivit portad från en krog? nä
Varit otrogen? aldrig
Varit full på julafton? hah ne
Varit nykter på nyårsafton när du var över 15 år? ja, eftersom att jag bara är 14 år så!
Slagit sönder en tv? nä, eller jofan
Önskat att du var det motsatta könet? har väl hänt, men gode glad över att jag blev tjej endå
Fått barn? nä
Överdoserat? nej
Åkt ambulans? nej
Gjort något riktigt olagligt? nja
Fått din mamma att gråta? jo
Blivit polisanmäld? njä
Slagit ner någon? hihi nei
Slagit någon blodig? nä men sparkat, lät så dum nu ;<

Senaste personer som..
Sov i din säng: mememe
Såg dig gråta: emelie
Fick dig att gråta: en massa skit
Du delade en drink med: vetejaginte!
Du gick på bio med: emelie
Du gick på stan med: emeliie
Skällde på dig: mamma
Skickade ett e-mail till dig: blogg.se

Har du någonsin..
Sagt "jag älskar dig" och menat det: jadå
Bråkat med ditt husdjur: haha, säkert
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: många gånger

Varit i..
Usa: nä
Norge: nej
Finland: ja
Kina: ne
Tyskland: ne

Extra saker..
Tar du droger: absolut inte.
Dricker du: japp
Vem är din bästa vän: emelieto <3
Vad är du mest rädd för: ensamhet & döden
Vilka kläder sover du i: beror på med vem jag sover & var jag sover
Vart vill du gifta dig: en fin kyrka
Vem hatar du verkligen: hatar inte någon, slösar inte energi på att hata folk
Varit kär: inte på riktigt fullaste allvar, men lite kär ja
Kör du bil: nä
Har du ett jobb: nä
Gillar du att ha folk omkring dig: sure
Är du ett hälsofreak: haha, ja verkligen

Saker..
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på: nej
Är du ensam nu: ne
Låt som fastnar i ditt huvud ofta: gubben i lådan
Vill du gifta dig: japp
Vill du ha barn: jodå

Favorit..
Rum i huset: mitt
Typ av musik: festliga låtar
Parfym: christina aguleria eller hur de stavas
Månad: maj/juni/juli/agusti/september

De senaste 48 timmarna, har du..
Gråtit: ööö jo
Köpt någonting: ne
Varit sjuk: jag är
Sjungit: aa
Sagt "jag älskar dig": nä
Velat säga till någon att du älskar den: äh, nä
Saknat någon: i always do
Kramat någon: jopp
Kysst någon: no

Senaste..
Låt du hörde: bakfylla
Film du såg: piranha
Dricka du köpte: vet inte
Mat du åt: kyckling & ris

Har jag:
Digitalkamera? aa
Telefon på rummet? ja
Egen dator? ye
Husdjur? näe, mina katter tog självmord..
Bra kompisar? om dom är
Tar du receptbelagda mediciner? je
Varför då? gisssa =)
Vem vill du fika med just nu? farmor, lett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0