livskunskap

 

jag & emelie right now på livskunskapen, fast vi har ingen livskunskap istället har vi svenska där vi skriver om fantasy skit tråkigt fast emelie hjälper mig så de är inte så jävla tråkigt, vi har vikarie som vanligt och de är ovanligt dött i klassen haha ingen pratar knappt, undrar om någon har gjort nå med folket här alla är ju helt livlösa, man hör typ bara emelie skriva å jag knappra på tangenterna haha..

 

iallafall, efter livskunskapen har vi lunch då ska jag äta feting mycket ska bara kolla vad de är för lunch, brb.. och de var kycklinglasange, bläe... men aja, nått får jag väl i mig! nu kommer vikarien hit så ska spela ängel å stänga ner internet å fortsätta svara på fantasy frågorna.. vi hörs senare, pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0