knasdag

min torsdag blev inte riktigt som planerat,

steg upp, fixade mig, for till skolan var på lektion ett litet tag sen orkade jag å emelie inte vara där så vi gick till cafeterian och åt varma mackor, sen hände inte mer än så, varit en jobbig dag på skolan för att jag har så jävla ont i magen, for från skolan kring 2 tiden så missade hk'n men jag överlevde,

har hunnit med allt möjligt idag..  har hunnit först lyckats hamna i bråk (haha), sen fått prata med kurator, mentor osv.. sen varit på sjukhus, polisförhör å allt haha.. ojoj, kan inte annat än skratta, förutom att min nacke inte mår bra eftersom att en fittjävel, ursäkta ordspråket men slet mig i håret som fan så har även tappat lite löshår jävligt bra, ska kräva pengar till det av hon, dock ser jag inte misshandlad ut som hon gör tydligen.. whatever, jag försvarar bara mina vänner å accepterar inte att bli kallad saker av turkar.. sååå, that's life hon fick smaka på arj evi..

jag är ingen som slåss,
för jag vet att våld inte löser något, men hon förtjäna det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0