kalixxx

ska till kalix på en & en halv timma, lagomt chill! väntar på att få äta middag vilket värkar ta någon timma till bara för att jag är hungrig ;< och har ingenaning om vad jag ska ha på mig så blev min spets tröja den får fan duga. haha, sen ska jag bara få tag i emelie och så skaa jag hitta några skor jag kan ha för mina svarta tygskor är så gott som döda nu ;< och jag hade sjöblöta sockar å skor igår så idag bara värker de om fossingarna haha..

ajaaa, får skylla mig själv att gå i tygskor i snöstorm + att sen ta av mig dom då det är lika blött inomhus på golvet som det är ute, men men sak samma.. ska ringa emelie plus hitta några skor, å sen packa ner nå kläder och så, vi hörs sen eller imorgon ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0