jeja

svarar på mina små frågor från min frågestund, orkade aldrig skriva någonstans att jag hade igång en frågestund så blev bara några få frågor.. men bättre än inga alls :D

1.  från jennipher :


hur gammal blir du iår? jag blir 15 år den 7 september iår :)

vad är det klantigaste du har gjort hittils iår? haha oj.. jag vet inte, jag är rätt klantig så har nog hunnit med de mesta klantigheterna.. haha

är du kär?:) kär? kan jag inte påstå.

2. från nanna :

vem tappade du oskulden med? min gamla pojkvän


3. från hanna :

Har du varit brunett sen färgat om det till blont? Isf hur gjorde du? Man vill ju gärna undvika att få det oranget? :)  jodå jag har gått från brunhårig till blont, dock slingade jag blonda slingor i 2 omgångar så håret skulle bli ljusare så de sen gick att blondera och undvika det oranga ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0