inväntar fredag då

känner mig som 80 bast när jag redan ligger nedbäddad, nyduschat och ställt iordning allt för imorgon och klockan är bara fem i halv 9 haha.. men jag är så trött så ska se lite oc tills jag känner mig för trött för att klara av mer så sover jag, vilket nog inte kommer krävas att se mer än ett helt avsnitt så är jag nog rätt död..

ska försöka få kontakt i emelie och höra vad hennes fredag har att bjuda på, hoppas hon har något kul att komma med.. alla andra verkar ju vara tråkiga och ska vara hemma? HaLÅ fest i töre .. i just kidding, eller? ;)  skoja.. fan vad jag tjorvar..  nu lite smsande & oc! säger väl godnatt för min del, vi syns imorgon, då är de fredag!!1oneone


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0