inte så värt att blogga nu

känns inte så värt att jag bloggar idag, klockan är 9 på kvällen.. jag är trött, det enda jag har gjort idag är att vakna av mitt alarm som ringde tio i 12 somna om till halv 1 sen har jag legat i sängen å somnat å vaknat osvosv och sett på svampbob avsnitt,  vilket jag kommer fortsätta med senare ikväll,  mycket till liv jag har.. men siktar på att bli frisk nu så jag kan fara till skolan så fort som möjligt, vill inte börja med att vara sjuk vilket jag nu kommer börja med eftersom att jag inte ska dit imorgon då skolan börjar

det är ju bra på ett sätt, för att jag inte har vänt tillbaka dygnet för jag somnar alltid om om någon väcker mig eller något, såå skönt att jag slipper vara död hela dagen imorgon, ska ägna lite tid till min deckare imorgon också som skulle vara inne innan lovet typ? whatever, jag är bäst godnatt haha

går självklart inte att ladda upp nå bilder nu heller, så får bli ännu ett tråkigt inlägg!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0