ingenting kan bli vad de var, neehdu.

slutade tio över 1 idag, vilket var jävligt skönt + att jag då hade sovmorgon och bara två lektioner idag, så direkt jag kom hem såg jag 2 avsnitt oc, och nu har jag just snört i hårfärg uppiskallen eftersom att mitt hår skiftar lite mörkbrunt i ljuset färgen åker ur så snabbt ur mitt hår, kasstttt, men nu är de igång på att bli heltsvart igen så :)

efter jag har färgat håret snör jag mig in i duschen, duschar, fixar mig, äter middag och sen drar jag på möte på skolan våran klass har "krismöte" med föräldrar & eleverna haha, vi gör kaos med lärarna..   men vi får gratis fika, saft osv där så hehe ;))  ahja, ska slå igång yttligare ett avsnitt av oc och vänta på att jag får skölja ur färgen, vi hörs sen :)

haha, går runt å reklamerar att "jonne är bäst ♥" på min arm ;)
fint att allt blir spegelvänt i webben också haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0