inge internet

har inte haft internet från igårnatt tills nu,  inte värt.. så idag har jag nött oc hela dagen ända sen jag vaknade, sen har jag varit till marieberg en snabbis också,  har absoolut ingenting att göra är sur å less osv.. och tanken på att de är skola imorgon gör det inte precis heller bättre, sen ska jag på ett yttligare möte med mina föräldrar någon gång imorgon någon gång, helt galet ovärt och jobbigt

vill bara att klockan ska ticka så det blir dags att gå å lägga sig sen sova tills alarmet ringer imorgon,  meeen nu klagar jag bara haha.. ska tänka på nått positivt men går inte skulle inte skada med en liiiteen cigg just nu ..  men nä, såklart  ska jag ha slut. Nääääää nu ska jag inte sprida ut mer negativ energi ska ringa å klaga åt emelie istället, haha :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0