if you want, you can

det första jag sa när jag vaknade idag var att direkt jag kom hem skulle jag duscha, har jag duchat ännu? naae.. men ska ta och färga linns hår svart igen, hon varierar mellan rött å svart varannan vecka typ haha.. sen ska jag duscha så jag får känna mig frääsh, feting nice det typ..

har otroligt ont i mina ben + magen för jag har träningvärk där, och jag har inte ens tränat? har inte gjort annat än vad jag gör varje dag typ sover, går i trappor hela tin, går utomhus osv? haha.. de är helt normala grejer så är jag endå helt död i benen, kanske är en aning otränad.. men varför visar det sig nu å inte tidigare? hmm, ska iallafall på toa å sen färga linns hår och sen en efterlängtad dusch oyes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0