i just had sex and it feels so good hahah.

hallå!   har just duschat och fixat mig, nu inväntar jag att sofie ska komma hit, vet inte vad vi ska göra.. prata skvaller som jag missat när jag har varit sjuk och sånna stuffs, säkert se någon film eller något..

idag har jag inte gjort någonting alls, mamma har försökt få upp mig ur sängen sen klockan 12, men steg inte upp förän 4 eftersom att jag somnade kring efter 6 imorse.. mitt dygn vill verkligen inte vändas om, aldrig ;<  och det suger, för vill kunna somna tidigt å vakna normalt.. har inte sett dagsljuset på 3 veckor,  hemskt ju! ohja, ska gå å snyta mig nu ahah intressant.. sen ska jag be mamma skjutsa mig till bussstationen tror jag, ooch såå hörs vi sen!

bild på mig & sofie från nyår :)

Kommentarer
Postat av: lisa :D

kan ni inte videoblogga som ni gjort tidigare ? :D

2011-01-15 @ 20:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0