i don't want to live a lie

är trött somfan, ligger i min säng och har sovit sen klockan 4 å nu är klockan 7, ska försöka dra mig upp och hoppa in i duschen å sen kolla lite på tv och ta det lugnt känner mig inte i form, eller de gör jag aldrig då jag kommer hem från skolan, fryser alltid å har huvudvärk och ont någonannanstans haha kasst.  har ingen blogglust, men bloggar väl det här inlägget åtminståne så har jag åtminståne fått upp 4 inlägg idag tror jag det är,

saksamma.. nu ska jag fortsätta höra på kass emo musik å tänka tillbaka i tiden på hur bra allt var då ahaha nej jag skoja, jag ska inte deppa.. lelele smiiile jå, nä nu blev jag arg igen så måst ta tag i det här nu, ehejdå!

kan inte säga mer än att du är guldvärd & tack för att jag har dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0