HEhe



ligger i sängen just nu, gör ingenting.. ligger å tänker och hör på musik, vet inte vad jag ska tidsfördriva min kväll med vill vara med någon men tror det är bäst jag stannar hemma nu idag iallafall, ska höra med emelie sen om hon kan komma hit imorgon, skull inte sitta helt fel att få vara med henne!

efter jag kom hem från sjukhuset blgogade jag ju, sen somnade jag om och vaknade kring halv 5 försökte få i mig lite tacos sen har jag bara tagit det lugnt och varit med linn å matte, vi slog på high school musical 2 ett tag, men jag lessnade på den den är så dålig nu, så överdrivet med alla låtar å kärleeek å blablabla.. helt onödiga saker som stör mig just nu =)   aja, whatever.. ska försöka hitta på något som kan tidsfördriva min tid, kan städa rummet, men de orkar jag inte.. å sover jag nu så kommer jag endå behöva stiga upp på 3 timmar igen för att ta pencelinet så är nog vaken tills dess..

ska gå och göra nått annat nu, inte sitta här å klaga vilket är det enda jag gör, men de är upp till er å läsa eller inte, sådeså! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0