goda ord kostar inget

hojja, är tillbaka från en urkass uppdatering.. men har varit så jävla mycke tjorv å tjirv ända sen nyår.. har inte  varit så jävla bra start, eller.. när jag tänker efter är jag glad över några små saker, trotts vilka konsenkvenser allt har fått, men whatever..  man måst va ung & dum för att bli gammal å erfaren ;) det är livet vi lever, ingen har sagt att de alltid ska vara lätt, vissa sekunder känns allt förjävligt, sen allt helt okej bra.. borde bara få för mig att göra nått annat än att vara hemma å tänka på massor..

dock har jag inte varit hemma på 3-4 dagar så är skönt att vara hemma & göra, ingenting.. så idag har jag bara sovit bort min tisdag, vaknade kring 12 av att jag hade så satans ont i öronen och i halsen så steg upp tog treo och somnade om igen, sen väckte pappa mig vid halv 4 tiden så låg kvar i sängen till efter 4a, steg upp , fixa mig och åt.. sen gick jag ut en sväng å smällde upp emelies smällare hon hade glömt i min väska, förlåååt emelie jag linn å matte hade tråkigt sååå..

och ska jag berätta om igår var jag bara jävligt förbannad så gick å duschade vid 6 å somnade sen till vid 11 å steg upp å gjorde varma mackor med linn å matte, sen prata jag i skype med emelie till vid 4a imorse då somnade jag,  kul liv jag har..  aja, ikväll ska jag bara vara hemma och umgås med linn och matte, de är ändå äckligt kallt ute så det dödar mig inte att ha tråkigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0