fucka upp är mitt andra namn

har förjävla tråkigt, ska snart gå å blåsa håret så det hinner torka innan jag stiger upp imorgon för de brukar vara fuktigt om jag tvättar de på kvällen haha så måste föna det lite, sen ska jag lägga mig i sängen och kolla på oc tills jag somnar, måste sova själv inatt gör det frivilligt för linn har fått ögoninflamation och jag avstår från att få det jag med!

klok kvinna jag är, ska gå å hitta min cola å sveepa den så den blir slutt känns så jobbigt å vara medveten om att jag har cola i kylskåpet haha ;<   aja, nu ska jag dricka colan å sen föna håret å sen oc å sova!  godnatt på er =)

endast för att emelie är så sexig i bakgrunden, nog har jag snygg b-rud!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0