fredag, äntligen

gah, bra jag har uppdaterat idag och mer än såhär bloggning idag blire inte!  direkt jag kom hem från skolan duschade jag, fixade mig, åt hämt mat idag igen, haha .. sen fixade jag mitt hår klart och så nu sitter jag här å väntar på att fara till bussen som ska gå halv 6, skulle igentligen inte till kalix förän senare för vi skull ha lite förkrök här osv, men de blir nog hos emelie istället!

de blir nog brao, bara lite kaos idag osv, annars har det varit en greeat dag .. har inte hunnit tänka nå känns de, som att jag har haft fullt upp.. haha, kan inte fatta att de är fredag redan? känns som att de var lördag i förrgår typ ;o  men sak samma, nu ska jag förbereda mig för en great kväll hur de än slutar.. puss!

jag å emelie som ser helt hemma ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0