första januari 2011.. känns fel å skriva så, haha

godmorgon!  och hoppas ni har haft en bra start på erat nya år =)  det har jag haft!  firade tolvslaget med massa fina, och massor med raketer :)  var helt enkelt en great kväll somfan igår, den slutade bara lite tjorvigt med bråk osv, men inge bråk för min del men för mina nära kära, alltid tråkigt när sånt händer.. men ahja! thats life ;) 

nu ska jag snart ta å ringa å höra om min far is hämta mig, dock ligger emelie ännu och sover kanske inte undra på för att vi somnade kring 7 halv 8 tiden imorse,  men jag vakna av att de ringde på mobilen å kunde inte somna om, ska ta å ringa pappa nu.. sen kolla om jag vågar väcka emelie hihi!

men innan.. några få bilder från igår =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0