for till kalix igårkväll..

GODMORGON!!  sitter hos emelie nu, har nyss fixat mig jag och emelie for ju till hennes igårkväll vid 10 tiden, sen for vi å åkte bil med en massa kring 12 och så for vi hem till emelie alla kring 4 halv 5 tiden,  sen kring halv 10 i morse somnade jag sen vaknade jag av en ringande mobil och så har jag legat mitt emellan 2 personer som har snarkat.. är van vid att emelie snarkar, men dubbelsnarkningar var jobbigt haha..

aja whatever,  vaknade då kring 1 tiden tror jag?  så låg vi å chillade å dillade å sen fixade jag å emelie oss och åt lite, nu ska vii snart till stan typ, jag ska knarka alvedon för mitt huvud är helt slutt sen igår, men kul hade jag do =)   ska blogga något inlägg till innan vi drar så puss tills vidare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0