för han har bonus på kortet

ligger i min säng och drågar ner min näsa med nässpray eftersom att jag är helt tokigt täpt i näsan och är helt snurrig i huvudet, åh.. hatar att sova då man är sjuk ;< och så måste jag vända tillbaka dygnet, gick å la mig här i sängen kring 12 för att jag skull sova, så slog jag igång en film så såg jag lite av den sen somna jag och vaknade igen av att den sluta? värt? så slog igång en annan film tror ni inte samma sak hände där också? så nu är klockan snart 3 på natten och jag är pigg typ!

skit freänt typ, och emelies mick på skype funkar inte så hon kan inte vara social med mig och orkar inte prata med dom andra randoms jag har för dom är helt ointressanta och tråkiga, ahja.. whatever, får host attack nu ännu härligare, ska försöka bli trött och slå på ännu en film och sen sova till den... ska fan inte sova själv imorgon, det går bara dåligt inatt då jag sov med emelie somnade jag pang direkt jag la mig i sängen typ, sjuk skönt.. ;p

haha.. hitta en gammal bild från idrotten i sjuan.. jag  var fan blond då, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0