för dom är int som du

sitter i köket å sveper vatten, funderar på vad jag ska äta till middag.. låg å sov då dom andra åt middag + efterrätt men är varken sugen på de vi åt till middag eller till efterrätt, min mage kurrar, jag har mensvärk?!!? fast jag inte ens ska ha mens... vad är det här för stil gud?! okej, överlever de är nog borta till helg

imorgon är det torsdag, lång dag.. alla ungdommar blir 1050 kronor rikare vilket är nog det positivaste som har hänt dom senaste dagarna jag ska handla ihjäl mig, på ingenting haha ne skoja.. ska gå å knappra i mig några ipren å hoppas att mitt ont i magen ska försvinna.. OCH så ska jag hitta någonting jag kan äta för jag är äckligt hungrig :(

heha, ny bild, jossansbild.. jag var blond, mycket blond.... </3

Kommentarer
Postat av: miranda

kan inte du beskriva hur du var för ett år sen, hur du har förändrats, och så? :)

2011-01-19 @ 20:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0