film time, om nån timma

sitter å framför tven och funderar vad jag ska tidsfördriva tiden med tills min film har laddat klart, ska se på hitta nemo inatt hihi fett söt film ju!  sen ska jag ladda ner hajar som hajar oxå, de är typ ett måste de med =)  har fått nå barn film kick eller nå,  har redan kollat igenom första säsongen av svampbob.. måst ta mig tid till att ladda ner dom andra också, haha..

men finns inge bättre än tecknade filmer ibland,  fast skräckfilmer klår nog inget.. fast då ska man inte se den själv, eller sova själv natten efter haha, oh whatever.. tror jag tidsfördriver tiden och går å duschar kroppen, håret är inte skitigt så orkar inte duscha det för de tar typ 100 år för det att torka, haha

hehee, hitta nemo ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0