ferre

är hemma från kalix nu! sköönt, dock är formen mindre bra men de  blir bättre senare =)  var iallafall en bra kväll igår trotts allt, ska berätta detaljerat haha för jag vet att ni vill veta ;)  iallafall..

börja med att jag å emelie for till en mysko tant där emelie lämna mig själv i ett tomt vardags rum i EN TIMMA sen kom hon, då for vi och åt med hennes mamma & pappa på 11ans, och sen såå for vi hem till emelie så fixade vi oss och sen drog vi mot kamlunge där emelie fyllde i sin tatuering och gjorde 2 nya, blev vackert! haha,  sen väntade vi typ en timma på att fredrik skull hämta oss, å när han väl kom så på hemvägen kom en jävla ren flock på vägen så vi råkades pajja en ren haha, men huvudsaken är ju att vi mår bra å klarar oss, dessutom dog den inte!

haha, sen när vi väl kom hem till emelie vilket var kring halv 11 tiden typ? så kom jossan å amanda dit, vi fixade till oss yttligare lite sen drog vi till nyborg för fest, vart en bra kväll trotts spyor, tårar osv.. men sånt som hör till,  sen vid 4 tiden åkte vi taxi med erik till taxin så väntade vi på yttligare en taxi å sen skjutsade den hem oss å så var klockan halv 5 så jag la mig bara i sängen å slocknade nästan direkt, såå ikväll blire nog nå liknande igen om de händer nått någonstans, annars vet jag inte vad som händer, snör iallafall in lite bilder emelie har fotat med min kamera från igår ;)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0