en skoldag avklarad!

kom hem från skolan just, är dö trött har ont i benen av att jag är så trött.. sov jävligt gott hela bussresan hem så vaknade jag just där jag ska av, lika säker på att jag vaknar på samma ställe varje dag haha :)  nu kollar jag på oc och väntar på att mamma ska göra middag åt mig, deras middag dom andra ska äta dög inte för det var hemma gjorda köttbullar.. det går inte ner i min mage nej :<

senare ikväll ska jag bara ta en kort och behövlig powernap sen vet jag inte vad jag ska göra, har inga läxor, prov eller något att plugga till.. s k ö n t ! ; )  har varit en bra dag idag, fått träffa alla mina vänner å så,  tog ledigt 2 no pass idag och jag å emelie vandrade till kum å kollade blodtrycket, vägde mig och så var jag tvungen att fixa mig ett nytt recept på mina piller och så skulle emelie fixa lite grejor, sen gick vi till sporthallen, jag köpte två kexchoklad för att döda mitt behov av mitt nyårslöfte.. de är tungt nu när skolan har börjat å ingen, verkligen ingen stödjer mig utom linn å matte.. alla andra gör mig galen å håller på, haha.. jag ska klara det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0