en gång i tiden var ett tag sen nu


har haft kul ikväll, så har suttit & överredigerat bilder, heha!

ligger iallafall nu i min säng, ska ställa alarmet på halv 6 snart.. ska bli tungt å stiga upp imorgon må jag tro, om inte jobbigt med skola.. dock så får vi nytt schema imorgon, de är nice för jag slutar tidigt 3 dagar istället för att sluta tidigt 2 dagar, tror de var så? sak samma, great var det iallafall!  ska snart kolla lite på OC och somna åt det, är rätt trött efter som att emelie å en till höll mig vaken inatt som sedan väckte mig tidigt som fan imorse kring 11?!!, å då jag var som mest död kom emelie å hällde vatten i ansiktet på mig.. lagomt sött av henne!  ska göra mitt nu, vi hörs senare eller imorgon beror på iom jag somnar inom kort eller inte!  pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0