det finns alltid någon som är bättre

är hos en hemlig person, ska krypa ner i sängen med den + en till person!  stannar i kalix en natt till, orkade inte fara hem för jobbigt för lat och ville vara med nå peeps.. vi har varit på stan ett tag, sen gick vi hit.. nu kanske vi ska ut snart igen, eller vi får se, beror på!

har iallafall varit en helt knäpp kväll hittils, med tårar, arghet å sen även skratt.. eller nu skrattar vi åt det, fan hur folk kan missta saker.. just därför folk som inte har något med en viss sak att göra inte ska bry sig, ah whatever, jag lever iallafall, ska krypa ner nu i sängen.. sen ut då, om jag inte deckar direkt jag lägger mig ner, vilket som jag inte skulle förvåna mig med eftersom att jag är sick't trött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0