den äter upp mig inifrån - ja självkänslan

godmorgon, sitter i köket och har just fixat mig klart.. bestämde mig för att ta sovmorgon imorse så fick sova 2 timmar längre, såå nu vet jag inte vad jag ska tidsfördriva tiden med min buss går inte förän på en halvtimma, sen när jag kommer till skolan ska jag vara i skolan och göra ingenting tills svenskan börjar kring 12 för kan inte vara med på idrotten, så jag far till skolan för 1 lektion haha värt.. sen ska jag till emelie å sen vet jag inte vart jag hamnar sen kommer emelie till kalix igen å är med mig å har kul haha ;) så jag sover hos henne inatt

så vet inte hur min uppdate blir, för jag lämnar datorn hemma för orkar inte bära runt på den sen så jag lämnar den hemma behöver den endå inte påå svenskan för där ska jag rita en fantasy bild, de är ju jävligt lätt att rita en fantasy bild för en som är helt död i hjärnan när det gäller fanatsi osv!  sak samma snör in dagens outfit, puss

allt är från gina utom leggingsen som är från hm, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0