dagens outfit osv

har just fixat mig klart, lockat håret, sminkat mig och allt det! har även hunnit fota outfit bild för idag, känner mig duktig haha :)  är inte trött idag, trotts att jag inte har fått någon sömn alls inatt, men jag överlevde fick iallafall vila ögonen eller somnade säkert någon sväng, men vaknade inte av att alarmet ringde utan vaknade aoutomatiskt typ halv 6? whatever, är på bra humör idag vilket vi får hoppats håller hela dagen ut

kommer inte komma hem förän med den senare bussen dock, ska även hinna till kum med emelieh för måst fixa lite stuffs där och så! så ska ta ledigt från någon lektion å springa dit snabbt med den tjääjen, jaja nu ska jag snöra in outfit bild och kolla var min pappa tog vägen, sen ska jag väll till bussen då klockan slår 7 eller något! =)

såg även att dag 17 skulle bestå av min outfit, så snör in det i det här inlägget då!

♥ Dag 17 – Vad hade jag på mig idag.

tröja - hm linne - gina legigngs - hm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0