dag 2

dag 2

en första:

då väljer jag en "första alldra bästa vän" och då vet ju alla att de är emelie, tycker bara de är så kul att skriva om hon haha :D  men har haft många bästa vänner, men aldrig någon som hon.. hon är som min syster, vi kan prata om allllt, hur pinsamma saker som helst till å sjuka grejor som hänt i vårt liv.. ja om allt, hon är verkligen som jag, vi gör samma saker, tycker samma om folk, tycker samma saker är fula, å det där är snyggt osv haha :)  vi umgås för mycket för nu råkas vi ibland till å med länka samma saker åt varann från t.e.x facebook utan medvetande av det haha!

hon är såfinsåfin, hon har hjälpt mig med såå mycke.. som bara igår, hon fixade min kväll.. vore de inte för henne, hade nog min nyårafton varit kass som fan!  she make my day.. eller hur det stavas, orkar inte kolla på google translate idag haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0