dag 2

Dag 2- mig själv i ord

hm, mig själv i ord.. börjar väl med att jag är 14 år fyller 15 nu iår, bor i töre med min familj där jag trivs helt okei..  på fritiden håller jag inte på med några sporter eller så, ägnar den mesta tiden till mina vänner och är ute å umgås eller så ligger jag hemma och sover haha ;)   är en rätt trevlig person om man lär känna mig på rätt sätt, dock dömmer folk mig rätt fort som otrevlig, dryg osv? vet inte varföör, kanske inte alltid är världens trevligaste mot folk, men alla har då en chans att vara omtyckt av mig :)

jag är väldigt sällan otrevlig, sur eller något mot folk.. det värsta jag vet är då någon är dum med mina nära kära, kallar dom saker osv? jag är annars en trevlig, glad å positiv person så länge folk är det mot mig,  behandlar dom som dom behandlar mig, je .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0