dag 15

♥ Dag 15 – Mina rädslor

har för många rädslor som jag går och oroar mig över varje dag & natt..  är sjukt lätt skrämd, så skräckfilmer får mig att inte kunna sova, sen kan jag få sjuka tankar som att mina närmsta vänner skulle lämna mig eller alla jag har bara sviker.. dock vet jag var jag har dom och borde inte vara orolig, men ye de är jag endå.  är även förjävligt rädd för att dö, jag vill inte dö.. vill leva föralltid, känns hemskt att tänka att alla jag känner, mina förääldrar, syskon, vänner, släkt alla.. att alla dom kommer dö,  jag har sjuka tankar.. i know,  hatar känslan av att vara rädd, dock är jag liiite modigare nu än vad jag var förr gällande skräckfilmer hihi ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0