dag 11

♥ Dag 11 – I min handväska

i min handväska finner ni en dator, skolböcker, trasiga pennor haha , alvedon, kläder, smink ibland, kam, hårspray, p-piller, neseril, näsdukar, min medicin och allt annat tjorv.. orkar inte kolla igenom väskan för den är home in my room och jag är inte där just nu..

______________________________________________________________

oh, whatever ointressant fakta om min väska..

ligger iställer i en oskön säng och hostar som en dåre och får inte sitta vid dator för surisen här breve som klagar på att den lyser upp rummet å att det stör då jag knapprar på knapparna, whatever slipper snart höra tjater för en viss typ ska ju upp på skola medans jag ska sova bort hela dagen typ, haha suck on that!  dock kör typ alla jag känner no sleep så alla som brukar vara sociala, är sociala!=)

helt normal & fin bild från i somras, visar min riktiga & seriösa sida av mig själv! =D
och fan vad blont, kort & nött hår jag hade där ;o  stackars mitt hår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0