dag 10

♥ Dag 10 – En ny bild på dig själv och 10 faktan

nyaste bilden jag har, tror jag


10 faktan:

1. jag ljuger aldrig, seriöst? säger jag nått som inte är sant skojar jag bara om det ;) 

2.  jag hatar då folk stämplar en som äckel, hora, slampa, eller något sådant om man t.e.x gör något med en av de motsatta könet en eller två gånger? haha.. de är sjukt, äre avundsjuka eller vad är det frågan om?

3. jag får lätt skuldkänslor, gör jag något dumt får jag alltid ångra det rejält

4. min stora syster är en av mina bästa vänner, folk frågar hur vi kan göra så mycket tillsammans osv? men jag menar, vi är uppväxta tillsammans, vi är kring samma ålder osv, hon är som jag & jag är som hon :)

5. jag är jävligt nyfiken som person, får jag höra något om ditt å datt.. måst jag alltid få reda på resten haha, sjukt jobbigt faktist ;<

6. jag är beroende av svampbob, eller snarare sagt jag är kär i svampbob.. sitter faktiskt just nu å kollar igenom första säsongen av svampbob, dock har jag redan sett alla dom avsnitten ett ex antal gånger ;<

7. jag vill ha KUL å BLI FRISK fort som fan, varit ett ovärt lov.. började bra, vid år skiftet blev det mesta åt skogen och så har det fortsatt varje dag med mer å mer dåliga grejer, jag blev sjuksomfan å spenderar hela lovet inomhus osv? värt? NÄÄ

8. mina vänner är mitt allt, låter så överdriver då man säger så.. Men, jag menar det!

9. nu när jag skrev att mina vänner är mitt allt så passar jag på att skriva att min familj är  världsbäst också, ibland iallafall.. då jag får vad jag vill av mina föräldrar osv! ♥

10. JAG SUGER PÅ ATT BLOGGA!   sant ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0