bloggskit

horblogg.se har skrivit ett lååångt inlägg, sen försvinner bara allt och sparas INTE i utkast, jävla satans fitt hor skit, ursäkta språket men fan vad jobbigt å göra om allt igen, inte för att jag är så upptagen eller nå precis haha.. har bara inte så stort intresse eller sug på att skriva om allt..

blev inge skola idag, var inte så duktig på att stiga upp halv 6 då jag somnade kring 4 så råkades vakna upp halv 3 istället av att mamma ropade å kollade om jag hade kommit hem från skolan, meeen så råkades jag sova vidae, vilket skadade inte mig tror inte jag missade något viktigt.. missade bara slöjd, idrott, ja allt dom där värsta lektionerna!

nu sitter jag och kollar på lets dance med min mother, och inte mycket mer håller på att ladda ner oc säsong 2 för har idag typ sett klart första säsongen typ 5 avsnitt kvar, vilket jag ska tidsfördriva med nu.. ska kolla klart dom,  sen vet jag inte vad som händer, ska väl sova eller något.. fan vad rolig fredag

bjuder en bild från idag, ser lagomt risig ut.. whatever
första gången på en vecka jag sminkar mig & plattar håret, wiho framsteg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0