åt vilket håll å bättrings hållet?

godmorgon, eller jag har varit vaken sen kring 4 någon gång.. tänkte stiga upp då jag vaknade klockan 11 imorse, men hade en äcklig huvudvärk så somnade om tills då linn kom hem å då tog jag medicin och somna om till halv 4 drygt eller låg å såg på film så jag somna å vakna hela tiden typ, fick veta idag att mina förkylning kan bli värre när jag käkar pencelin, inte undra på att jag aldrig blir frisk..

känner mig typ sönder knarkad,  har varit vaken i 1 och en halv timma och har redan hunnit proppa i mig 7 olika piller, haha ojoj.. på lördag äre slut med pencelinet, tack gode gud för det iallafall...   har ju även varit första skoldagen idag som jag då har sovit bort, vilket som inte kändes så jävla bra för jag vill till skolan å få träffa alla vänner som jag inte kunnat träffa eller hunnit träffa under lovet så mycket, saknar dom ju.. ska se till så jag mår bättre så jag orkar fara på torsdag eller fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0