ångest, varför stannade jag hemma?

hur orkar jag utmana mig själv över att vara hemma en hel lördag? nu hör jag på kass musik, deppar haha nej inte deppar men tänker på tusen onödiga tankar jag inte annars tänker på förutom då jag är ensam hemma eller så, har tagit en powernap i några timmar, vilket var rätt skönt vaknade av att jag hade 9 olästa sms om att jag skulle till kalix haha,

fixade mig sovplats dock såg jag inte de förän då jag vaknade å då hade bussen gått och orkar inte åka in med 10 bussen ganska ovärt för klockan 10 idag ska fan jag ligga å se oc i min säng, så nu ska jag snart stiga upp och kolla var mina föräldrar håller på med, sen ska jag duscha osv..   värt att inte ens linn är hemma idag, åååh hon hade kunnat göra min kväll lite bättre med hennes iq befriade hjärna ♥   sak samma!! nu tänker jag positivt å går å kollar vad mamma gör, sen duschar jag och sånt!

haha, bilden är från sommarlovet 2009?

på mig & agnes, kan inte säga mer än att man vill dra tillbaka dit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0