allt du vill kan du få, men ingen trygg framtid

kom nyligt hem från skolan, for tidigare för att jag inte orkade vara kvar + att jag hade huvudvärk å emelie for hem så då var inget värt typ,  gick på engelskan idag sen har jag bara svamlat runt i rödan med folk, har hunnit vara på möte med rektorn och sånt..  vi har nytt schema nu, i like it! vi slutar tidigt tisdag onsdag & fredag, feting nice och så har vi sovmorgon på tisdagar också!

dock har vi andra ämnen nu vilket suger lite för vi ska hinna ha 4 prov i so påå 6 veckor så kan räkna med prov nästan varje vecka + att vi har engelska prov säkert 1 också, men ska kirra biffen nu vettni haha..  nu ska jag se på oc å kollaa var min mobil är hör att jag får sms haha, vi hörs sen

haha, retard?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0