you was trouble from the first kiss

har just sett klart tredje säsongen av dh, så nu ska jag börja på fjärde.. klockan går äckligt sakta, det enda jag gör är att ligga i soffan med datorn på magen och kolla dh samtidigt jag håller mig social med jesper på teläfånen.. mer än så, gör jag inte! sitter å tänker mina emo tankar, som alltid kommer då jag har tråkigt haha..

vill att min syster ska vara hemma, men då är hon såklart å super... hoppas hon kommer hem TIDIGT, men då är hon väl istället stup i fyllan så det inte är så värt att umgås med henne haha.. så tror nog att datorn & min mobil blir bra som vänner för ikväll, nästa helg.. kör vi på att ha kul hela helgen å inte få i oss för mycke saft

ser ut som att jag har köttbullsface, men de tycker vi om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0